رئيس مجلس الادارة: نجلاء كمال
رئيس التحرير: محمد أبوزيد
advertisment

المخرج محمد سامي يوجه رسالة شكر لتامر حسني: "هو السبب في اللي أنا فيه دلوقتي"

أسماء مدحت

الإثنين, 2 سبتمبر, 2024

07:02 م

نشر المخرج محمد سامي صور تجمعه بالفنان تامر حسني من كواليس تصوير مسلسل آدم الذي عرض عام 2011، موجهّا له الشكر، وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع "انستجرام".

وكتب محمد سامي: "ولا تنسوا الفضل بينكم، وأنا قاعد إمبارح في التصوير افتكرت الرحلة والشقي والتعب من أول عمل لحد العمل اللي بصوره دلوقتي وافتكرت صعوبة الحصول على فرصة عشان الواحد يثبت نفسة ويحقق أحلامه، فطبعا افتكرت أخويا و صاحبي الجدع الطيب الخلوق اللي دعمني من أول لحظة و كان سبب في اللي أنا فيه دلوقتي".

وتابع: "تامر قدملي كل الدعم والحب والامكانيات اللي خلتني أثبت نفسي وبالذات في وقت كان صعب الشباب ياخد في الدراما فرصة بحجم مسلسل آدم، فاكر اني الكل كان رافض اني اخذ الفرصة دي ومستكبرينها عليا إلا هو وقف في ضهري كأنه بيحارب لأخوه".

وأضاف: "بصلي مرة والظروف كلها ضدي وكنت حاسس وأنا بحضر إنهم هيجيبو حد غيري وقال لي ده مسلسلك و هتعمله و هتنجح وهتنجحنا معاك، حتى طريقته المتواضعة و هو بيقول لي مسلسلك كأني عامل تسع مسلسلات قبله تحسس الواحد بنفسه وأهميته".

واختتم منشوره قائلا:"أشهد أمام الله إنك طول عمرك متواضع ومؤدب وتطلب الحاجة باحترام، ومع الكرو محترم وعشان كدة كلنا روحنا فيك، بحبك يا صاحبي و تستاهل كل حاجة حلوة يا أجمل قلب، ويا رب يرزق كل الناس باللي يساعدهم على تحقيق أحلامهم زي ما تامر رزقني".