رئيس مجلس الادارة: نجلاء كمال
رئيس التحرير: محمد أبوزيد
advertisment

البلوجر هدير عبد الرازق: "مش عارفة أبص في وش قرايبي وأنا عند ربنا أحسن منكم"

رحاب عنتر

الجمعة, 19 يوليو, 2024

08:19 م

"اللي حصلي عشان أنا عند ربنا أحسن منكم"... بهذة الكلمات عبرت البلوجر هدير عبد الرازق عن استيائها بسب انتشار شائعة القبض عليها مرة أخرى، مؤكدة أنها لن تفعل شيء حرام ولا يغضب ربنا.


وقالت هدير عبد الرازق خلال بث مباشر عبر حسابها الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: "ويمكن اللي حصلي عشان أنا عند ربنا أحسن منكم عشان كده عايز يطهرني ويغفر لي ذنوبي عشان كده ابتلاني، ربنا اداني على قد طاقتي 
انا ما عملتش حاجة غلط ده كان جوزي على سنة الله ورسوله انا ما اخطأتش في حاجة".

وتابعت هدير: "وأنا بعد ما حياتي اتدمرت وجوازتي باظت ومستقبلي اتدمر وأهلي سمعتهم اتدمرت مش عارفين يبصوا في وش اخواتهم مش عارفه ابص في وش قرايبي ولا اكلم حد من أعمامي، عمي الكبير أنا بحبه جدًا مش عارفه أسمعه صوتي في التليفون ولاد أخواتي اللي هما أغلى حاجة في حياتي مكسوفة اكلمهم ومش عارفه اتعامل مع حد فيهم".


وأضافت هدير أنها لم تخرج من منزلها منذ انتشار الفيديوهات المخلة، التي انتشرت خلال الفترة الماضية على مواقع التواصل الاجتماعي، قائلة: "أنا حرفيا مش بخرج من البيت و طول اليوم بفكر أنا هشتغل ايه وهعيش ازاي، عمري ما هتمنى لحد أنه يكون مكاني كلنا ولايا وأنا ماكانش ليا ذنب في حاجة وان شاء الله ربنا هينصفني، ويجيب لي حقي وانا واثقة في قضاء مصر العادل وأي حد بيدخل السجن عشان غلط وانا غلطت عشان كده حصل معايا كده".