رئيس مجلس الادارة: نجلاء كمال
رئيس التحرير: محمد أبوزيد
advertisment

”وحشتني يا بسبوس”... إيمي سمير غانم تحيي ذكرى وفاة والدها الثالثة

المصير

الإثنين, 20 مايو, 2024

02:31 م

أحيت الفنانة إيمي سمير غانم، الذكرى الثالثة لوفاة والدها الفنان الكبير سمير غانم، والذي رحل عن عالمنا في 20 مايو عام 2021 بعد تعرضه لفيروس كورونا وتدهور حالته الصحية.

ونشرت إيمي سمير غانم، صورة لوالدها عبر حسابها الرسمي على موقع موقع تبادل الفيديوهات والصور إنستجرام من خلال خاصية استورى وعلقت على الصورة: "ربنا يرحمك ويغفرلك ويصبرنا على فراقك، وحشتني يا بسبوس".

وفي السياق، كشف الفنان حسن الرداد وزوجته الفنانة إيمي سمير غانم عن طريقة حل مشاكلهما الزوجية خصوصا أثناء تصوير عمل فني مشترك بينهما.

وأكد الثنائي خلال لقائهما مع برنامج سينماتك المذاع على قناة sbc السعودية أنه عادة ما تحدث تلك المشاكل أثناء التصوير وقال الرداد "والله بيحصل وساعات بيبقى احنا الاتنين دماغنا مزرجنة وكمان شغالين مع بعض حاجة كوميدي فبتبقى صعبة انك تتخانق مع مراتك وبعدين تنزل تشتغل معاها لدرجة إن كل واحد فينا بيروح التصوير بعربيته".

وأكدت إيمي سمير غانم أن الرداد هو من يبادر بحل المشاكل دائما وقالت: "بيحصل كتير نتخانق قبل الشغل بينا بس اللي بيلم حسن لأن أنا طفلة أوي وممكن أبقى تافهة على حاجة مش صح فبيسيبني يومين كده ميكلمنيش وبعد كده يلم الدنيا لأني مش هعرف أعمل زيه".