رئيس مجلس الادارة: نجلاء كمال
رئيس التحرير: محمد أبوزيد
advertisment

”اشتغل على نفسك واحترم عقولنا”... إيساف في مرمى الهجوم بسبب أغنيته الجديدة

المصير

الإثنين, 20 مايو, 2024

02:24 م

أثار الفنان إيساف غضب متابعيه عقب طرحه أغنيته الجديدة والتي تحمل عنوان "مش رايح الشغل" عبر منصات الموسيقى وموقع يوتيوب.

ونشر الفنان إيساف مقطع فيديو له من كليب أغنيته "مش رايح الشغل" عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام.

وعلق إيساف على المقطع قائلاً: "مش رايح الشغل ابعتها لمديرك.. دول عالم ملهاش عازة أنا مدي لنفسي اجازة.. الأغنيه كاملة على اليوتيوب".

وتفاعل متابعي إيساف عبر انستجرام على الفيديو بتعليقات هجومية حادة بسبب ضعف كلمات الأغنية كما طلب جمهور إيساف اختيار أعماله بدقة أكثر.

وعلق أحد متابعي إيساف على الفيديو قائلًا: "انت محتاج تشتغل على إيساف اللي حبناه وصدقني هترجع وتكون أحست من ناس كتير اتشهرت وأنت أفضل منهم بكتير".

وعلق آخر: "مش عارف ايه اللي بتعمله ده يا إيساف حرام عليك موهبتك تضيعها في أي تفاهات وخلاص".

ليرد إيساف على التعليقات السلبية معبرًا عن زعله من هذه التعليقات قائلًا: "يا جماعة صباح الفل أول حاجة أنا يهمني رأي كل واحد فعلاً في أي عمل فني بقدمه بس زي ما انتوا بتقولوا أنا ياما ومازالت وهفضل أعمل أعمال فنية قيمة وحلوة بس من حقي برضه أجرب اني اعمل أغنية فانتازيا زي دي مش معنى كده اني فنان بقدم هلس أو ما بيحترمش عقول الجماهير بالعكس أنا نفسي أوصل بكل الناس و ده اللي بحاول أعمله والتعليقات السلبية اللي على الأغنية ما انا لسه من شهر وشهرين وكل كام شهر بنزل أغنية حلوة ومحترمة وما بلاقيش منكم تعليقات تشجيع وحلوة مع اني كنت اتمنى عشان ابقى عرفت رأيكم وأفضل عليه ياريت تكونوا فهمتوني وبحبكم بغض النظر عن أي تعليق لأن ده معناه اهتمام ودي حاجه تسعدني بس اتمنى اشوف تعليقاتكم الحلوة على كل أغانيا الحلوة الفنان بيكم بيكون وبيفضل".