رئيس مجلس الادارة: نجلاء كمال
رئيس التحرير: محمد أبوزيد
advertisment

سارة نخلة معلقة على طلاق ياسمين عبد العزيز أكيد كدبه سخيفة

المصير

الثلاثاء, 16 يناير, 2024

07:41 م

علقت الفنانة ومقدمة البرامج سارة نخلة على طلاق الفنانة ياسمين عبد العزيز والفنان أحمد العوضي الذي أثار جدل مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات الماضية خاصة بعد توقع خبيرة الفلك ليلى عبد اللطيف طلاقهما منذ أيام قائلة: كذب المنجمون ولو صدقوا.

قالت سارة نخلة في برنامجها فيس أوف والذي يذاع على شاشة قناة هي: الناس متفاجئة وحصل قلبان زي اللي حصل مع أنجلينا جولي وبراد بيت لما سابوا بعض وخانها، ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي هما الاتنين فى نفس ذات الثانيه نزلوا خبر على السوشيال ميديا إن هما اتطلقوا و لكن في صدفه غريبه جدًا لأن هو من ١٦ ساعة لسه منزل ليها هابى بيرث داي وحبيبتى وحب وغرام".

وتابعت: " أنا اشتغلت مع ياسمين عبد العزيز هى نجمة الشباك الأولى فى مصر مظنش إن فى ست في العالم تقدر تعمل فيلم سينما ويجمع الإيردات دي كلها وأحمد العوضي انسان ناجح و شاطر ونجم صف أول والاتنين فظاع وبجد لايقين على بعض جدًا.


وأضافت: "توقعات ليلى عبد اللطيف في رأس السنه بطلاق ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي، ويجى بعد ١٦ يوم يحصل الطلاق لا ده كذب المنجمون ولو صدقوا وإيمانكم بربنا فين هل من الطبيعي يطلع حد يقول دول هيطلقوا ويطلقوا فعلًا أكيد ده كدب مليون في الميه كدب وهيبان فى الأيام الجاية".

واختتمت موجهة نصيحتها للفتيات: "طلع بنات على السوشيال ميديا تقول لما ياسمين عبد العزيز اطلقت طب احنا نتجوز ليه بلاش المقارنات دي لأنه لا انتي ياسمين عبد العزيز ولا انت أحمد العوضي، من أول ما اتجوزوا بيقولوا ده في بينهم فرق ١٠ سنين ده هي عندها أولاد كبار وهو متجوزش كفاية نبر الست دخلت المستشفى بعد كام شهر كفايا نبر، انا بتمنى إن يكون الأكونتات بتاعتهم متهكره أو أنها تكون حركه مع انها حركه بايخه بس انا حابه انهم يكونوا مع بعض".